Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

FRIDAY DAY - NIGHT

Καλημέρα, έφτασε ήδη η Παρασκευή και δεν κατάλαβα πότε τελείωσε και αυτή εβδομάδα.
Σίγουρα όταν έχεις πολλές δουλείες και υποχρεώσεις ο χρόνος περνάει γρήγορα. 
Κάποτε  όταν ήμουν μικρή και γκρίνιαζα πόσο αργά περνάει ο χρόνος και η μητέρα μου είπε:" Να το χαίρεσαι αυτό γιατί όταν μεγαλώσεις θα περνάει ο χρόνος τόσο γρήγορα που δεν θα προλαβαίνεις να κάνεις τα πράγματα που θέλεις, που  να βάζεις προτεραιότητες,  θα αλλάζει ο κόσμος γύρω σου, θα χάνονται άτομα που αγαπάς,  θα μεγαλώνουν τα παιδιά σου, εσύ......."
Μπορώ να πω ότι είχε δίκαιο μιας που δεν καταλαβαίνω πως περνάει ο χρόνος,  που ζω  έχοντας προτεραιότητες, πρόγραμμα, πως  έχασα άτομα που αγαπούσα (και αγαπώ), ΜΕΓΑΛΩΝΩ, ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ αλλά αυτό δεν τρόμαζε ούτε και με τρομάζει. 
Αυτό που με τρομάζει είναι το γεγονος ότι δεν  είμαι αρκετό χρόνο με τα άτομα που θέλω και δεν προλαβαίνω να κάνουμε ότι είχα και έχω στο μυαλό μου να κάνουμε.....ΑΛΛΑ έτσι είναι η ζωή, την αγαπάμε και προχωράμε με  αισιοδοξία.
Παρασκευή λοιπόν  σήμερα, όπως προαναφέρθηκε, και έχουμε DAY - NIGHT outfits. Πρωί απλό look jeans - polo μπλούζα σε συνδυασμό με εσπαντρίγιες ενώ το βράδυ ένα boho  φόρεμα, flat sandals είναι  αυτό που ταιριάζει τα καλοκαιρινά βράδια. Καλό Σαββατοκύριακο!!!
FRIDAY DAY - NIGHT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...