Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

TODAY'S OUTFIT μεταξύ διχασμού.


Αλήθεια ποτέ στη ζωή μου δεν πίστευα ότι θα ζήσω κάποια στιγμή όλα αυτά που μου εξιστορούσαν οι γιαγιάδες μου  για τα χρόνια του διχασμού της χώρας μου. Αυτό που  με απογοητεύει είναι ότι οι πιο σκληροπυρηνικοί σ'αυτόν τον διχασμό είναι οι νέοι, μορφωμένοι άνθρωποι οι οποίοι και ιστορία ξέρουν και  να αναλύουν, οι περισσότεροι, όλα αυτά που ακούμε ξέρουν  ΑΛΛΑ είναι και  οι περισσότεροι από αυτούς άνεργοι (όπως και εγώ) εδώ και πολλά χρόνια.
Πάντως οτι και αν ψηφίσει ο καθένας μας ΟΧΙ ή ΝΑΙ οφείλουμε όλοι μας να προχωρήσουμε μαζί την επόμενη μέρα για να μην ξαναεπαναληφθεί η ιστορία μας.
Έτσι αποφασίσαμε με τον σύζυγό μου   ότι δεν θα μας πάρει από κάτω, θα είμαστε με το χαμόγελο, ειδικά μπροστά στο παιδί μας και θα προσπαθήσουμε  να αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία ότι και συμβεί την επόμενη μέρα. 
Η ιδέα της σημερινής πρότασης είναι και η δική μου άποψη για καθημερινό ντύσιμο. Άνετα απλά ρούχα γνωστών low budget φιρμών αρμονικά "δεμένα" με καλά - ακριβά  αξεσουάρ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ

TODAY'S OUTFIT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...