Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

FASHIONBLOGERS, εμφανίσεις που εμπνέουν.

Θέλοντας να ανακαλύψουμε, πριν από μερικά χρόνια, τις τάσεις μόδας, ιδέες για το τι θα φορέσεις ή πως θα το φορέσεις, αγοράζαμε ένα περιοδικό μόδας και βλέπαμε όλα τα παραπάνω. Σιγά, σιγά τα περιοδικά μπήκαν στον κόσμο του internet  φτάνοντας στο σημείο να τα έχουμε σε digital  μορφή (δεν μου αρέσει πολύ αυτός ο κόσμος  είμαι λάτρης του χαρτιού, να γυρίζω φύλλο φύλλο το περιοδικό, να το μυρίζω, να κόβω άρθρα που μου αρέσουν και να τα αποθηκεύω στο σημειωματάριο μου κλπ). Η αλήθεια είναι ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο το "πως θα το φορέσουμε; ή τι είναι must" το καθορίζουν οι γνωστοί fashiobloggers.     
Γράφοντας την λέξη "fashionbloggers" στην μηχανή αναζήτησης του google  τα αποτελέσματα αναζήτησης (στα αγγλικά) είναι περίπου 41.400.000.   Το ποιον θα ακολουθήσεις, τι θα πάρεις από αυτόν είναι προσωπικό σου ζήτημα. Εμένα, αν και λάτρεις των περιοδικών (στην έντυπη μορφή τους) πολλές φορές ανατρέχω στα fashionblogs για να δω Ready- To -Wear  τις τρέχουσες τάσεις και να προσαρμόσω στο δικό μου στυλ- outfit.
Κάποιες τέτοιες εμφανίσεις είναι οι παρακάτω, που μου έδωσαν ιδέα, στοιχεία κλπ για το δικό μου outfit.! Καλημέρα    












(ΠΗΓΗ BLOGLOVIN.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...