Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Σκέψεις......40 plus!


                                                                 Source: pixabay.com
Πολλοί γύρω μου λένε να μην λέω την ηλικία μου. "Δεν λέει μια γυναίκα την ηλικία της μετά τα σαράντα" λένε....
Αισίως τον Νοέμβριο κλείνω τα σαράντα ένα και βαδίζω για τα σαράντα δυο και είμαι παρά πολύ καλά. Είμαι πολύ καλά με τον εαυτό μου, η αυτοπεποίθηση μου είναι πιο ψηλά από ποτέ και ζω την ζωή μου όπως θέλω χωρίς να ακολουθώ τα στερεότυπα της κοινωνίας μας!
Η αλήθεια είναι ότι λίγο πριν κλείσω τα 39  και μετά από μια σειρά γεγονότων που επηρέασαν την ζωή μου, κοίταξα τον εαυτό μου,  είδα την ζωή μου που ζούσα, αυτά που εξυπηρετούσε, το περιβάλλον που λειτουργούσα μέσα σ'αυτό και ανακάλυψα ότι είχα εξελιχθεί σε κάτι που δεν ήμουν. Είχα χάσει τον προσωπικό μου δρόμο, προσπαθώντας να  εξυπηρετήσω όλα τα πρέπει που είχε επιβάλει το κοινωνικό σύνολο που  ανήκω.
"Η κρίση των 40" αυτό έλεγε η οικογένειά μου που με έβλεπε να προσπαθώ να ξεκαθαρίσω  τα θέλω μου.... και άλλαξα ή καλύτερα βρήκα τον παλιό μου εαυτό μου.
ΆΛΛΑΞΑ... 

  • έκατσα και ξεχώρισα τους πραγματικούς φίλους και την αξία αυτών. Αποτέλεσμα οι πραγματικοί φίλοι είναι λιγότερα από τα δάκτυλα του ενός χεριού μου, οι υπόλοιποι ήταν συνοδοιπόροι στην διασκέδαση και στα ταξίδια
  • αναγνώρισα τα ελαττώματά μου (και των ανθρώπων που αγαπώ) και είμαι πια περήφανη γι'αυτά αφού με κάνουν αυτό που είμαι ....
  • συγχώρησα τον εαυτό μου για γεγονότα, καταστάσεις που ήρθα αντιμέτωπη και ενώ ήξερα την κατάληξη, έκατσα  και πληγώθηκα....άλλα το πιο βασικό είναι από την αυτοσυγχώρεση μπόρεσα και συγχώρεσα και τους γύρω μου.
  • αποφάσισα να λέω όχι χωρίς ενοχές σε ανθρώπους που αγαπώ. Δεν μπορείς  να λες συνέχεια ναι , να ευχαριστείς του άλλους χωρίς να σκέφτεσαι εσένα. Επίσης να λέω την αλήθεια όσο και αν δεν αρέσει στους άλλους. Σ'αυτούς που αγαπώ λέω πάντα την αλήθεια!
  • επίσης  ανακάλυψα ότι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σε κρίνει ή να υποτιμά τις δυνατότητές σου και το αντίστροφο! Από την στιγμή που σέβομαι τις επιλογές των άλλων, ασχέτως αν με βρίσκουν αντίθετη, θέλω και οι άλλοι να σέβονται για τις δικές μου επιλογές. 
  • μιλάω για τα προβλήματα που αντιμετωπίσω στην καθημερινότητα μου χωρίς υπεκφυγές και ναι! ζητάω βοήθεια... 
  • ξεκόλλησα από το παρελθόν. Ξεκόλλησα από τα πρέπει που μεγάλωσα και αυτά αντιπροσωπεύουν την γενιά μου (επαγγελματική, οικονομική, κοινωνική καταξιώση) και ζω το τώρα και προετοιμάζω, όσο που το επιτρέπει η ζωή, το μέλλον...
  • αποδέχθηκα την ηλικία μου, απελευθερώθηκα από τα στερεότυπα της τέλειας γυναίκας. Λατρεύω τις ρυτίδες μου, αγαπώ τον εαυτό μου και γι'αυτό τον λόγο τον προσέχω (γυμνάζομαι, διαλογίζομαι ). Συμβιβάζομαι με τα κιλά που βάζω κατά καιρούς αφού αγαπώ το καλό φαγητό και με πειθαρχία τα χάνω. Δεν ντρέπομαι να πω ότι έχω βαριέμαι, κουράστηκα γιατί δεν είμαι η τέλεια μαμά, σύζυγος, μαγείρισσα και υπάρχουν μέρες που όλα αυτά με πνίγουν. Ότι κάνω πια είναι γιατί αρέσει σε μένα και δεν προσδοκώ την αποδοχή των άλλων.
 Αυτό που μπορώ να σας πω ότι τα σαράντα μου έμαθαν ότι την ευτυχία την κάνουν απλά πράγματα, άνθρωποι που σε αγαπούν όπως είσαι... και σίγουρα όχι η επαγγελματική, οικονομική, κοινωνική καταξίωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...