Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

All weeks outfits.

Τσαγκαροδευτέρα. Μια ακόμα εβδομάδα αρχίζει και πραγματικά δεν έχω καταλάβει πότε τελείωσε η προηγούμενη, πότε πέρασε το Σαββατοκύριακο... 
Κάποτε η μητέρα μου είχε πει ότι "όσο μεγαλώνεις τόσο ο χρόνος τρέχει". Και είχε απόλυτο δίκαιο. Από την στιγμή που πάτησα τα σαράντα  ο χρόνος τρέχει και δεν καταλαβαίνω πως περνάνε οι μέρες, οι εβδομάδες, οι μήνες, τα χρόνια. 
Και καθώς ο χρόνος τρέχει τόσο εγώ προσθέτω  νέα ενδιαφέροντα στην ζωή μου και στην ζωή της οικογένειάς μου. Αρα "ηθελέστα και παθέστα"   θα πείτε.  Λοιπόν καλή εβδομάδα!

ALL WEEKS OUTFITS



Tim Coppens dress, €510 / Marni grey sweatshirt, €565 / Totême beige top, €210 / Max Co round top, €160 / Top / Burberry outerwear, €1.105 / Diane Von Furstenberg coat, €455 / MANGO wool blend coat, €180 / Mango coat, €91 / Raey leather skirt, €430 / Raey straight leg jeans, €170 / Étoile Isabel Marant 80s pants, €200 / Slim fit jeans, €35 / Tod's tods shoes, €540 / Isabel Marant black ballet flat, €540 / J.Crew leopard pumps, €345 / Tory Burch ballet shoes, €275 / Converse black and white shoes / Maison Margiela brown purse, €2.130 / Prada tote purse, €1.530 / MaxMara leather tote bag, €820 / Tote purse, €455 / Melissa Joy Manning druzy jewelry, €445 / Gold earrings / Yves Saint Laurent monogrammed glasses, €380 / CÉLINE round frame glasses, €245 / Tom Ford sunglasses, €215 / SWETER Z PÓŁGOLFEM I SUWAKIEM - Zobacz więcej-SWETRY-KOBIETA | ZARA..., €47

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...