Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

My beauty routine!

Beaute!  Κάτι που όλες οι γυναίκες αγαπάνε λίγο ή πολύ. 
Σε αυτές που το αγαπάνε λίγο ανήκω εγώ. Δεν ξέρω αν συνηγόρησε το γεγονός ότι έχω πάρα πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα και αυτό πάντα ήταν ένα εμπόδιο για να βάφομαι πολύ και να κάνω περισσότερη περιποίηση (όπως συχνούς επαγγελματικούς καθαρισμούς κλπ). Άλλα, η αλήθεια είναι ότι στα περισσότερα beaute θέματα εμπιστεύομαι τους ειδικούς (βαφή μαλλιών, μανικιούρ- πεντικιούρ κλπ) και  ποτέ δεν κάνω κάτι μόνη μου. 



Έτσι δεν βάφομαι πολύ, χρησιμοποιώ BB Cream πάντα με δείκτη προστασίας, μάσκαρα, μολύβι φρυδιών, ρουζ και κραγιόν ή lip gloss. 
Ναι! υπήρξαν βράδια, σε μικρότερη ηλικία ειδικά,  που μετά από την νυχτερινή έξοδο έπεσα σαν ξερή, στο κρεβάτι χωρίς να ξεβαφτώ...κάτι που οι περισσότερες το έχουμε κάνει.
Αν και πάντα χρησιμοποιούσα καθημερινά μια ενυδατική κρέμα προσώπου κάποια στιγμή, ειδικά μετά την γέννηση του γιου μου, άρχισα να φροντίζω περισσότερο το πρόσωπό μου.
Ετσι κάθε φορά προσαρμόζω προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες της περιόδου και του λιγοστού χρόνου (ή/και υπομονής μπορείς να πεις) που διαθέτω για την beauty routine μου συνολικά.


Έτσι αυτήν την περίοδο για τον καθαρισμό του προσώπου μου εμπιστεύομαι και χρησιμοποιώ κατά κόρον την Bobbi Brown
 -Το Instant Long Wear Makeup Remover,  το οποίο με την  απαλή σύνθεση του αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ. Με ένα καθαρό βαμβάκι εφαρμόστε απαλά στα μάτια και στα χείλη και το 
 -Soothing Cleansing Oil, ένας τέλειος τρόπος για να καθαρίσετε το πρόσωπο σας με το ειδικό μείγμα από γιασεμί και βοτανικά έλαια αφού το απλώνεται σε στεγνά χέρια και εφαρμόζετε στο στεγνό πρόσωπό σας. Με ζεστό νερό κάντε μασάζ για να αφαιρέσετε τους ρύπους και το μακιγιάζ, ξεπλύνετε με ζεστό νερό και σκουπιστείτε, το δικό μου μυστικό, με βαμβακερό χαρτομάντιλο (όχι πετσέτα). Έτσι καθαρίζετε το πρόσωπο σας, από τους ρύπους και το μακιγιάζ, εύκολα- γρήγορα διατηρώντας την φυσική  ισορροπία του δέρματος. 



Μετά συνεχίζω κάθε πρωί με την Hydrating Face Cream επίσης από την Bobbi Brown μια πλούσια κρέμα που ενυδατώνει και θρέφει την επιδερμίδα κατά τη διάρκεια της ημέρας και σε συνδυασμό με την BB Cream SS 35  και αυτή της Bobbi Brown καλύπτονται οι ατέλειες και χαρίζει ομοιόμορφο χρωματικό αποτέλεσμα ενώ προστατεύει την επιδερμίδα από τις ακτίνες UNA/UVB. 
Για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών χρησιμοποιώ την κρέμα ματιών με Υαλουρονικό της Tzimas Cosmetics, θαυματουργή μιας και αντιμετωπίζει ρυτίδες, μαύρους κύκλους και βλεφαρόπτωση. 
Κάθε βράδυ μετά από έναν καλό καθαρισμό του προσώπου μου "βοηθάω"  την επιδερμίδα μου (μιας και πατήσαμε τα 40) με την συσφικτική - αντιγηραντική κρέμα Revitalift Filler (HA) της Loreal Paris, η οποία γεμίζει τις ρυτίδες και τα σημάδια επαναφέρει δε τον όγκο αφού περιέχει συμπυκνωμένο υαλουρονικό οξύ. 


Για  καλύτερα όμως αποτελέσματα στην επιδερμίδα μου 
-Δυο φορές την εβδομάδα χρησιμοποιώ Pure Clay Detox Mask της Loreal Paris  η οποία εμπλουτισμένη με μαύρο άνθρακα απορροφά τους ρύπους και προσφέρει την αίσθηση αποτοξίνωσης, αφήνοντας την επιδερμίδα να φαίνεται καθαρή και όμορφη και 
-Μια φορά "φρεσκάρω" το πρόσωπο μου με την βοήθεια της Κρέμας Απολέπισης της Tzimas Cosmetics  με κόκκους χαλαζιακής άμμου και αιθέριο έλαιο λεβάντας για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων και τη λείανση της επιδερμίδας.

Έτσι μέσα σε λίγο χρόνο  μπορείς να περιποιηθείς, να προστατεύσεις το πρόσωπο σου  αρκεί προηγουμένως να έχει επιλέξει  τα κατάλληλα προϊόντα γιαυτό και να διαθέσεις και τον αναγκαίο χρόνο. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...