Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Μεταξύ ονείρων και ζωής.


Τελικά θυμόμαστε τα παιδικά μας όνειρα ή τα χάνουμε στην διαδρομή της ζωής μας ; Μήπως τελικα, τα χάνουμε γιατί τα "εγώ" μας γίνονται πιο δυνατά από τα ρομαντικά μας "θέλω".
Σίγουρα όλοι μας σαν παιδιά είχαμε όνειρα...Όνειρα  απλά, όμορφα  αυτά που κάνουν οι αθώες ψυχές σαν τις παιδικές.
Και ξαφνικά μεγαλώνοντας όλα αυτά χάνονται. Τα αφήνουμε...τα θεωρούμε χαζά όπως μας έλεγαν οι μεγαλύτεροι. Όλα αυτά τα θυσιάζουμε στην προσπάθεια μας να γίνουμε ή καλύτερα να αποδείξουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι. Καλύτεροι στην δουλειά μας, καλύτεροι γονείς, καλύτερη κόρη, καλύτερη φίλοι κλπ.
Μια άσχημη συγκυρία όμως στη ζωή  (αρρώστια, θάνατος κλπ)  και όλα αυτά έρχονται ξανά στο μυαλό μας... τα  ξανασκεφτόμαστε  και σαν ένα roller coaster, ξαναγυρίζουμε στην πραγματικότητα μας,   το "εγώ" μας εμφανίζεται και τα σβήνει όλα. Ξαναμπαίνουμε στο παιχνίδι του καλύτερου...
Από την ημέρα που έγινα μητέρα βγήκα από το παιχνίδι αυτό! Δεν με ενδιαφέρει να είμαι η καλύτερη, με ενδιαφέρει να είμαι ευτυχισμένη. 
Και αυτό θέλω να μάθει και ο γιος μου. Ονειρεύομαι ότι στις δικές του επιλογές ζωής να έχει πρώτο κριτήριο την ευτυχία και όχι να ζήσει μια ζωή να προσπαθεί να αποδείξει στους άλλους...Όχι δεν είναι ηττοπάθεια, είναι τρόπος σκέψης, τρόπος ζωής. Αυτός ο τρόπος ζωής, σκέψης που μου δίδαξε ο πατέρας μου. Ότι και να κάνει στην ζωή του να είναι γιατί το θέλει ο ίδιος, γιατί τον ευχαριστεί...αλλά αυτά είναι όνειρα μιας μαμάς!
Όμως από όσα διάβασα την εβδομάδα, αυτά αποθηκεύτηκαν στα board μου στο pinterest η νέα μου "βιβλιοθήκη" σε ότι διαβάζω...λοιπόν    

1) Μια γυναίκα στα 62 της χρόνια που θα θέλαμε όλες μας να γίνουμε.

2) Τα 14 παιδια που κέρδισαν τον διαγωνισμό National Geographic

3) Πέντε (5) υπέροχοι χώροι.

4) Η IKEA πουλαει χαλιά  που τα έχουν φτιάξει Σύριοι πρόσφυγες

5) Λακ  πέντε χρήσεις της που μάλλον δεν γνώριζες

6) Προτάσεις για ένα διάλειμμα από τον χειμώνα  στα καλύτερα παραθαλάσσια θέρετρα όπως τα επέλεξε το Conde Nast στη Traveler Gold List 2017

7) Αν πάλι θέλετε κάτι πιο "μοναχικό" μπορείτε να πάτε για λίγες μέρες σε ένα ιδιωτικό νησί.

8) Η αγαπημένη μου Geneva από το a pair and a spare μας έχει για εμάς  έναν ταξιδιωτικό οδηγό για την Σεβίλη  

9) Μια "μαμαδίστικη" συνταγή μας θύμισε η  mindspinfabrica.com,  ότι πρέπει για την περίοδο ιώσεων που διανύουμε...Δευτέρα λοιπόν κρεατόσουπα με "mindspinfabrica" vibes!

10) Τώρα αν δεν είστε φαν σούπας το  A beautiful mess μας προτείνει μια μακαρονάδα με carrot pesto και 

11)Η αληθινή ιστορία ενός κοριτσιού που γέννησε  σε ηλικία πέντε χρονών ένα αγοράκι.  

Ας θυμόμαστε τα παιδικά μας όνειρα πιο συχνά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...