Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Γυναικεία ντουλάπα...μια άβυσσος!

Γυναικεία ντουλάπα! 
Walk-in Closet.What a clean chic! Begehbarer Kleiderschrank mit staubschützenden Glastüren.:
Όχι, όχι δεν είναι η δική μου ντουλάπα αλλά αυτή που κάπου κάποτε θα συναντηθούμε!!

Πόσο μελάνι έχει χαθεί για το πως πρέπει να είναι μια γυναικεία ντουλάπα. Ποια
είναι τα απαραίτητα κομμάτια που οφείλουμε να έχουμε σε μια ντουλάπα.
Βιβλία, συμβουλές, άρθρα για τη σωστή της οργάνωση και λειτουργικότητα.
Προσωπικά τα τελευταία χρόνια έχω καταφέρει να οργανώσω την ντουλάπα μου, σύμφωνα με το στυλ μου, τη ζωή μου, τις υποχρεώσεις μου. Τώρα πια μπορώ να πω ότι η ντουλάπα μου αντιπροσωπεύει εμένα!
Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει που και που να την "ξεκαθαρίζεις". 
Ξεκαθαρίζω την ντουλάπα μου 2-3 φορές τον χρόνο. Δεν έχουν θέση στην ντουλάπα μου ρούχα τα οποία έχω βαρεθεί να τα φοράω (έχει χαλάσει η εφαρμογή τους κλπ). 
Όμως υπάρχουν κάποια κομμάτια τα οποία δεν τα πετάς, τα αφήνεις εκεί...
Ρούχα και αξεσουάρ που έχουν συναισθηματική αξία, οικογενειακά κειμήλια αλλά και κάποια που αγαπάς πολύ και δεν θέλεις να τα "αποχωριστείς" για τους δικούς λόγους.
Ποια είναι τα δικά μου κομμάτια που "φωλιάζουν" στην ντουλάπα μου για χιλιάδες λόγους; 

Vintage φορέματα της δεκαετίας 60 της μητέρας μου!  




Το δικό Little Black Dress! Το συγκεκριμένο ρούχο μένει για πάντα στην ντουλάπα! 


Το νυφικό μου φόρεμα. Σχεδιασμένο από εμένα και ραμμένο από την οικογενειακή μας μοδίστρα στο σπίτι της μητέρας μου.....

             


Όσο και να έχουν χαλάσει,  τα  γκρι "σταράκια" μου μαζί με το ξεβαμμένο πια classic Levis 501 έχουν και θα έχουν  θέση στην ντουλάπα μου. Δεν ξέρω γιατί ... τα λατρεύω, έτσι απλά.


Τρεις τσάντες! Η Tod's είναι η τσάντα (δώρο του συζύγου μου) που με έβγαλε ασπροπρόσωπη στους πρώτους 12 μηνες που ήρθε ο γιος μου, μιας που ήταν η τσάντα που χωρούσε τα πάντα (θερμός, μπιμπερό, πάνες κλπ)
Τα μικρά Louis Vuitton τσαντάκια μου είναι δώρα. Το ένα είναι δώρο από αγαπημένους φίλους μου και το άλλο αγορασμένο από τον σύζυγό μου σε ένα ταξίδι μας....


Κομμάτια, εκτός από το μικρό μου LBD, που με βγάζουν από τη δύσκολη θέση από εκδηλώσεις-υποχρεώσεις...το λευκό μεταξωτό πουκάμισό μου και το μαύρο κλασσικό παντελόνι!!


Το Swiss Jeans δερμάτινο πουπουλένιο μπουφάν μου...είκοσι χρόνια είναι στην ντουλάπα μου και στα μεγάλα κρύα είναι εκεί...πάντα για να με κρατάει ζεστή.


Τέλος κάποια από τα μαντήλια της μητέρας μου (τα υπόλοιπα έχουν δοθεί) και δύο από τις καμέλιες που φορούσε στα πουλόβερ της, οικογενειακά κειμήλια, που μαζί με τα δύο vintage φορέματα πάντα θα με θυμίζουν εκείνη να μου λέει,  "Το ρούχο πρέπει να το φοράς όχι  να σε φοράει"!  








Δεν ξέρω σε πια κατάσταση βρίσκεται η ντουλάπα σας...αλλά όταν έρθει η ώρα να την ξεκαθαρίσετε...σκεφτείτε ποια κομμάτια αξίζουν να έχουν μια θέση σ'αυτήν είτε γιατί τα αγαπάτε, είτε γιατί σαν βγάζουν ασπροπρόσωπες, είτε γιατί είναι οικογενειακά κειμήλια!

Σημείωση: Ένα βιβλίο το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει για την οργάνωση της ντουλάπας, της γκαρνταρόμπα σας "The curated closet - Anuschka Rees".





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...