Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Ιδέες ανανέωσης.

Ανήκω στην ομάδα των ανθρώπων που αλλάζει  την διακόσμηση του σπιτιού του πολύ συχνά.  Είναι δε πολλές φορές που γυρίζοντας στο σπίτι τόσο ο σύζυγός μου όσο και ο γιος μου,  παθαίνουν ένα μικρό "σοκ" αντικρίζοντας ένα "διαφορετικό" σπίτι! Η τραπεζαρία ή  οι καναπέδες δεν βρίσκονται στην ίδια θέση, εκεί που ήταν το πρωί.  
Η ανανέωση των χώρων μιας κατοικίας, εκτός από μετακίνηση επίπλων, μπορεί να πραγματοποιηθεί με το βάψιμο ενός τοίχου με ένα διαφορετικό χρώμα, προσθήκες μικρών αξεσουάρ, αλλαγή φωτιστικών κλπ. 
Έτσι πιστεύω ότι η ανανέωση μιας κατοικίας έχει σαν επακόλουθο και την ανανέωση-αλλαγή διάθεσης των ιδιοκτητών! 
Πότε ανανεώνω το σπίτι μου; - όταν δεν είμαι καλά ψυχολογικά, από μια έμπνευση της στιγμής αλλά και κάτι που είδα στο διαδίκτυο.
Δείτε μερικές από τις προτάσεις  που μου άρεσαν  και ποιος ξέρει κάτι θα "κλέψω" για να  το προσαρμόσω στο σπίτι μου. 


 


 

                   
 

(πηγή:http://domino.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...