Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Αναμνήσεις, συμβουλές.....σ'αγαπώ μαμά!

Weekend vibes
Weekend vibes by momwithsneakers featuring black shoes
Zimmermann floral print dress, €815 / M i h Jeans blue jacket, €445 / Sophia Webster black shoes, €430 / Paul Andrew pointed toe flat, €430 / MANGO high heeled footwear, €74 / Chloé mini handbag, €895 / Yves Saint Laurent tote handbag, €915 / Yves Saint Laurent leather purse, €645 / Leather handbag, €230 / Oscar de la Renta clip earrings, €480 / Larkspur Hawk silver jewelry, €445 / Yves Saint Laurent mirror sunglasses, €280 / Le Specs cateye sunglasses, €47 / Bella Freud Dog printed cotton-jersey T-shirt, €110 / Esplar
"Όσο περνούν οι μέρες και μακραίνει η ηλικία της σεμνότητας, αισθάνομαι τις
ανεπαίσθητες ραγισματιές εντός μου από νύχτα σε νύχτα να πληθαίνουν, δρόμοι που πήρα με χαμηλωμένα μάτια, φώτα που πέσαν πάνω μου ανελέητα λόγια πιο πρόστυχα κι απ'τις χειρονομίες, μα πιο πολύ, η όψη της μητέρας μου όταν γυρνώ αργά το βράδυ και τη βρίσκω μ'ενα βιβλίο στο χέρι να προσμένει βουβή ξενυχτισμένη και χλωμή". ("Τύψεις" - Ντίνος Χριστιανόπουλος)
Αυτή την Κυριακή γιορτάζουν - γιορτάζουμε όλες οι μανούλες ! Τακτοποιώντας το  "μεγάλο" χαμό του γραφείου μου ανακάλυψα σε ένα χαρτί  με αυτό το ποίημα του Ντίνου Χριστιανόπουλου. Ο λόγος που το "φύλαξα" σε ένα χαρτί είναι τα τελευταία  λόγια του. Είναι σαν να βλέπω την μητέρα μου να με περιμένει, ότι ώρα και αν γύριζα, να με περιμένει...να ξενυχτά μαζί, όχι διασκεδάζοντας όπως εγώ, αλλά γεμάτη αγωνία...μέχρι να έρθω. 
Αν και πλέον είμαι μαμά ενός μικρού αγοριού, η αγωνία που έχεις για το παιδί σου είναι πολύ μεγάλη, αλλάζοντας μορφές ενίοτε  ανάλογα με την ηλικία που βρίσκεται. Θυμάμαι τα τελευταία χρόνια, λίγο πριν χαθεί η μητέρα μου, κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί, τηλεφωνούσε τα αδέλφια μου και εμένα να δει ότι έχουμε φτάσει στα σπίτια μας, ότι είμαστε όλοι καλά..."Τώρα θα κοιμηθώ  ήσυχη" έλεγε .
Από την μητέρα μου έμαθα ότι  η αγάπη προς τα παιδιά μας είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορεί να περιγραφεί σε καμιά λέξη! 
Η μητέρα είναι πάντα δίπλα του, να του δώσει δύναμη για να προχωρήσεις, να σταθείς στα πόδια του και να κατακτήσεις τον κόσμο. 
Η μητέρα μου μου έμαθε ότι πρέπει να σεβόμαστε και να στηρίζουμε την προσωπικότητα του κάθε παιδιού μας, γιατί μεγαλώνουμε διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό είναι το μυστικό της ζωής!
Η μητέρα μου μου έμαθε ότι πρέπει να αφήνεις τα παιδιά να πετάξουν, να σεβαστείς τις αποφάσεις τους, ενώ πάντα θα βρίσκεσαι εκεί...
Η αλήθεια είναι ότι πάντα η μητέρα μου ήταν διαφορετική από τις άλλες μητέρες...σε όλες τις αποφάσεις μου ήταν μαζί μου, δεχόταν τις παραξενιές μου, το ότι ήμουν  αντιδραστικό παιδί ...  Δεν με προστάτευε από τις λάθος επιλογές μου, για να μάθω τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν αυτές αλλά πάντα μα πάντα ήταν εκεί όχι για να με κανακέψει, αλλά να μου πει μπράβο που έμεινα πιστή σ'αυτό που ήθελα και να μου δώσει δύναμη να σηκωθώ.
Ακόμα και τώρα που δεν είναι μαζί μας, κάθε φορά που πέφτω ψυχολογικά την αισθάνομαι να είναι δίπλα μου, αισθάνομαι την δύναμη της και σηκώνομαι. 
Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες του κόσμου!
Υ.Γ:Το Σαββατοκύριακο αυτό στη πόλη μας είναι γεμάτο εκδηλώσεις που με σύμμαχο τον καλό καιρό (skaikairos.gr) θα περάσετε καλά με την οικογένειά σας! Λοιπόν ξεκινάμε:
  • 4o Ευρωπαϊκό Παιδικό Φεστιβάλ  Το Elephantastico, είναι εδώ! 12, 13 &14 Μαϊου! Το 4ο Ευρωπαϊκό Παιδικό Φεστιβάλ θα πλαισιωθεί από προγράμματα εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα, όπως μουσικό-θεατρικά παραμύθια, κινηματογραφικές και θεατρικές παραστάσεις, ξεναγήσεις σε ιστορικά μνημεία της πόλης, συναυλίες, διαδραστικά εργαστήρια και ποικίλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Μαζί του οι AddArtMokumeArtNoiseAction Art/ Εικαστική Δράση,Σβούρα Σπίτι ΠαιχνιδιούeduACTPropaganda StuffProDancers Studio ,FILTER EFFECTMpelafonΧΑΝΘ κλπΗ συμμετοχή στο σύνολο των εκδηλώσεων θα είναι ελεύθερη. Δείτε το πλήρες πρόγραμμα εδώ: http://thessaloniki.gr/events
  • 3η Μεγάλη Γιορτή για τα Παιδιά στη Θεσσαλονίκη Με πολλά πολλά χαμόγελα το σχολείο μας, στηρίζει τις δράσεις του..."ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" και θα' μαστε εκεί όλοι μαζί...να κάνουμε πουλάκια που χορεύουν...λουλούδια...καρτούλες για τις μανούλες...ψαράκια...που βγαίνουν στη στεριά και με πολλές άλλες εκπλήξεις!"
    "Σας περιμένουμε όλους!"
  • Γιορτή της Μητέρας στην Ανθοέκθεση Θεσσαλονίκης Γιορτή της Μητέρας στην Ανθοέκθεση Θεσσαλονίκης.
  • Thessaloniki Fashion Project 3 Παρουσιάζει... η Νικολέττα Ράλλη
    Απολαύστε τον make up artist Μάνο Βυνιχάκη, τον hair stylist Νέστορ Γιαννάκη, τον fashion designer Simeoni και όλη την ομάδα του Fashion Project! Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με πάνω από 2.000 επισκέπτες στις προηγούμενες διοργανώσεις, με τριάντα συμμετέχοντες από τον χώρο της μόδας και του μακιγιάζ, με σεμινάρια και workshops, με γνώση, εμπειρία και φρέσκες ιδέες... η μεγαλύτερη διοργάνωση της χρονιάς έρχεται για να μας δείξει με πρωτοποριακό τρόπο πως κινείται, λειτουργεί και καταπλήσσει ο κόσμος της μόδας και του μακιγιάζ! Το 3ο Thessaloniki Fashion Project ανοίγει τις πύλες του το Σάββατο 13 Μαίου, στην Αποθήκη Γ’, στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
    Info:
    3ο Thessaloniki Fashion Project
    Σάββατο 13 Μαίου 2017
    Αποθήκη Γ’ , στο Λιμάνι
    Από τις 12.00 μ.μ
    Είσοδος: 7 ευρώ
    *Εντός του χώρου θα λειτουργεί bar απο το The Small Kalamaria
    Contact us @
    www.thessalonikifashionproject.com
    mail: thesfasionproject@hotmail.com
    f/b page: Thessaloniki Fashion Project

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...