Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Καλοκαιρινές διακοπές και ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Από την ημέρα που έγινα "μαμά" έχω γίνει και άνθρωπος του προγράμματος! 
Αν και αυθόρμητος άνθρωπος (ορισμένες φορές παρεξηγημένος), οι  τρελοί ρυθμοί της καθημερινότητας, η  έλλειψη  πραγματικής "βοήθειας" με οδήγησαν να λειτουργώ με πρόγραμμα. 
Η μαμά μου ("αρχηγός" μιας 6μελους οικογένειας) έλεγε ότι,  για να έχεις  έλεγχο και χρόνο για σένα στη νέα ζωή σου (με παιδι-ια)  η λέξη είναι μία  : πρόγραμμα.
Έτσι, προετοιμάζοντας τις οικογενειακές διακοπές μας, στην πρώτη στάση είναι το  "Κάτι γίνεται" . 
Φωτογραφία του χρήστη Κάτι Γίνεται Δημιουργικό Βιβλιοπωλείο.


Παζλ, παιχνίδια, παγούρια, τσάντες  κλπ, ότι χρειάζεται μια οικογένεια για τις καλοκαιρινές διακοπές!  Και φυσικά προτάσεις για βιβλία...για όλη την οικογένεια! 

Εντιμότατα Λαμόγια του Θάνου Δραγούμη (Θόδωρος Παπαθεοδώρου) εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ


Θεσσαλονίκη 1998 Ο δημοσιογράφος  Χρήστος Καρατζάς ξυλοφορτώνεται μέχρι θανάτου κι αιμορραγεί ακατάσχετα από την κομμένη μύτη του για να μην τη χώνει εκεί που δεν πρέπει.
Αθήνα 2010  Ο ειδικός εμπειρογνώμονας της Ε.Ε Παύλος Ηλιάδης εξαφανίζεται μετά από ένα δείπνο με λύκους ενδεδυμένους προβιές: πολικάντηδες, δημοσιογράφους, Ρώσους επενδυτές. Έπεσε θύμα απαγωγής: Δολοφονήθηκε;  Ή μήπως η αλήθεια είναι πολύ χειρότερη; 
Ο δικηγόρος Μίλτος Μαρνέρης προσπαθεί ν'ανακαλύψει τα ίχνη του φίλου του μπαίνοντας σ΄έναν δρόμο χωρίς επιστροφή, σπαρμένο με κομμένες κάννες, κομμένα δάκτυλα και κομμένα λάρυγγια.
Μοναδική του σύμμαχος, η χυμώδης τηλεοπτική περσόνα και ερωμένη του υφυπουργού Οικονομίας Έλλη Καμπάνη που αλλάζει στρατόπεδο εν μια νυκτί με έναν και μόνο στόχο: ν'αποδείξει πως η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται καυτό σαν την ίδια.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ των Ελίζαμπεθ Κραφτ & Σέι Όλσεν. Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗΣ.

ΝΑ ΤΗ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

Να έχω τους καλύτερους βαθμούς στην τάξη. Να κάνω περήφανη τη γιαγιά μου. Και, πάνω απ'όλα να πετύχω εκεί όπου όλη η υπόλοιπη οικογένειά μου απέτυχε να με δεχτούν στο Πανεπιστήμιο Στανφόρτ. Η μητέρα μου και η αδελφή μου είχαν πάθος με τα αγόρια, τον έρωτα και το σεξ. Τόσο μεγάλο πάθος, που έπαψαν να ασχολούνται με το μέλλον τους,μ'αυτό που εκείνες επιθυμούσαν. Μέχρι που έχασαν τα πάντα. 
Εγώ δε θα αφήσω ποτέ ένα αγόρι να μου αποσπάσει την προσοχή από τους στόχους μου. Το υποσχέθηκα στον εαυτό μου.
Όλα αυτά ίσχυαν πριν γνωρίσω τον Τέιτ, το μεγαλύτερο ποπ είδωλο στον πλανήτη. Πριν ο Τέιτ δείξει το ενδιαφέρον του για μένα. Πριν τα ιδιωτικά αεροπλάνα, τα μυστικά ραντεβού και τους στίχους που ήταν γραμμένοι αποκλειστικά για μένα. 
Υπάρχουν τόσο πράγματα που δεν ξέρω για κείνον. Γιατί, ας πούμε, παράτησε τη μουσική;  Που πάει όταν δεν είμαστε μαζί; Ποιο σκοτεινό παρελθόν κρύβει; Όμως, όταν φιλιόμαστε, δε με νοιάζει τίποτα. Το μέλλον απομακρύνεται. Τώρα πια δεν είμαι σίγουρη τι είναι αυτό που θέλω....
Εκείνη είχε ένα σχέδιο μέχρι που γνώρισε εκείνον.
"Είναι Παρασκευή βράδυ, Σάρλοτ. Βγες έξω μαζί μου"
Υπάρχουν αμέτρητοι λόγοι να πω όχι. Το παρελθόν της μητέρας μου. Το παρόν της αδελφής μου. Το δικό μου μέλλον.
"Ένα ραντεβού μόνο" συνεχίζει με φωνή σιγανή, σχεδόν υπνωτιστική. "Πες ναι. Τι έχεις να χάσεις;" Τα πάντα, σκέφτομαι....



Πράκτορες του Πλανήτη - Τα τέρατα των Ωκεανών της Ελένης Ανδρεάδη Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (Εικόνες Στέφανος Κολτσιδόπουλος) 
Σε 48 ώρες ο πλανήτης θα καταστραφεί! ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ. Αλλά περίμενε! Είσαι έτοιμος να σταματήσεις το πιο ύπουλο πλάνο, του πιο ύπουλου κακούργου, ώστε να μην κυριεύσει τους ωκεανούς του κόσμου; Είσαι έτοιμος, ας πούμε, να πέσεις με αλεξίπτωτο από ένα περίεργο αερο-υποβρύχιο, να κολυμπήσεις σε μυστηριώδη πράσινα νερά και να εισβάλεις  σε μια μυστική υποθαλάσσια βάση;  Αν όχι, ΠΕΤΑΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ και κάνε ότι σε τσίμπησε μέλισσα ή αλογόμυγα ή η κυρία που πέρασε μόλις....Τέλος πάντων, με τίποτα ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ! (Επισκεφτείτε το planetagents.org και γίνετε πράκτορες του πλανήτη) 


Η πριγκίπισσα με το λευκό φτερό των Ζισλέν Ρομάν  και Σόφι Λεμπό (κόκκινη κλωστή δεμένη) 
Κάποτε ζούσε ένας μαχαραγιάς, που σπάνια χαμογελούσε. Το μόνο που του παρηγορούσε από τότε που είχε χάσει την αγαπημένη του γυναίκα ήταν το χαμόγελο της κόρης του της πριγκίπισσας Σεντάνα.
Ο μαχαραγιάς παντρεύτηκε ξανά και η καινούργια σύζυγος αρνούνταν να φροντίσει τη μικρή πριγκίπισσα. Έχτισε μια μεγάλη  βιβλιοθήκη σ'ενα έρημο νησί, έκανε μάγια στη Σεντάνα και την αιχμαλώτισε. Κάθε πρωί η πριγκίπισσα μεταμορφωνόταν σ'ενα πανέμορφο λευκό παγώνι και κάθε βράδυ ξαναγινόταν άνθρωπος. 
Άραγε κατάφερε να βρει μέσα στα βιβλία το μυστικό για τα μάγια που την κρατούσαν δεμένη;  Ποιος να είναι ο ατρόμητος νεαρός που εμφανίστηκε στο νησί και έκανε τα πάντα για να τη βοηθήσει; Μια ιστορία για τη ζήλια, την αγάπη και τα βιβλία, βασισμένη σε έναν μύθο της ινδικής προφορικής παράδοσης, γεμάτη χρώματα και αρώματα....










 











 













Για να γνωρίσετε κι εσείς τις νέες εκδόσεις βιβλίων, δημιουργικών παιχνιδιών κλπ μια βόλτα στο   "Κάτι γίνεται" λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές σας   θα σας βοηθήσει να επιλέξετε σωστά τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά σας! 

ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ

Δημιουργικό Βιβλιοπωλείο

Γεωργίου Παπανδρέου 27, 54645, Θεσσαλονίκη
τηλ.2310846790
email: info@katiginetai.gr
www.katiginetai.gr
www.facebook.com/KATIGINETAI












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...