Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Κάθε μέρα...

New week
polyvore.com

Ο καθημερινός αγώνας κάθε γυναίκας  να προσπαθήσει να έχει την "άψογη"
εξωτερική εμφάνιση  είναι μεγάλος!
Δίαιτες για να πετύχουμε τα "ιδανικά" κιλά, επίπονες θεραπείες για να μείνουμε πάντα νέες ή να "εξαφανίσουμε" ατέλειες και τέλος τάσεις μόδας που οφείλουμε να ακολουθήσουμε. 
Αυτός ο  αγώνας, για  μια "άψογη- τέλεια" εικόνα, έχει σαν αποτέλεσμα  να είμαστε όλες ίδιες!  Ίδια μαλλιά, ίδιο μακιγιάζ,  ίδια ρούχα... όλα ίδια! Χάνεται η προσωπικότητα κάθε  γυναίκας και γινόμαστε μέλη μια κοινωνίας  σαν την LEGO movie (που όλοι ήταν ίδιοι και κάναν τα ίδια πράγματα)  ...
Δεν ξέρω για εσάς αλλά τα τελευταία χρόνια έχω σταματήσει να "τοποθετώ" τον εαυτό μου μέσα σ'αυτήν την Lego κοινωνία! 
Ναι! Προσέχω τα κιλά μου αλλά αφήνω ταυτόχρονα στον εαυτό μου την ευχαρίστηση να γευτεί  ένα καλό γεύμα...και ας μου προσθέσει θερμίδες, κιλά...
Ναι! Γυμνάζομαι όχι για να αδυνατίσω αλλά να μπορώ να έχω το σώμα μου σε καλή κατάσταση γιατί όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι μας "νους υγιής εν σώματι υγιεί"
Ναι! Προσέχω περισσότερο το πρόσωπο μου (ειδικά τώρα που συμπορεύομαι παρέα με το 40..) με καλή διατροφή και κρέμες κατάλληλες για τις ανάγκες του δέρματος μου!
Ναι! Πήρα απόφαση να αγαπήσω τις ατέλειες μου (ο πατέρας μου στην εφηβεία μου έλεγε ότι "οι ατέλειες κάθε ατόμου είναι  που κάνουν το άτομο διαφορετικό και ενδιαφέρον") 
Ναι! Ακολουθώ τις τάσεις, όμως μέχρι εκεί που δεν με μεταμορφώνουν σε κάτι που δεν είναι εγώ...
Δεν μπορώ να γνωρίζω σε ποια φάση  βρίσκεστε  στη ζωή σας αλλά είναι καλό να μπορέσουμε να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, το γούστο μας, τις απόψεις μας  κλπ  και να μην φοβόμαστε να τις πούμε, να  τις εφαρμόσουμε, γιατί την ζωή την κάνει ωραία η  διαφορετικότητα του κάθε ατόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...