Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

2017 συνέχεια...


quotessquare

Τελευταία μέρα του 2016. Μια χρονιά περίεργη, με περισσότερο άγχος, δυσκολίες αλλά και με μικρές στιγμές με πολύ γέλιο, χαρά, περηφάνια, ηρεμία. 

Δύσκολή χρονιά το 2016; Δεν ξέρω... Η αλήθεια είναι ότι από την στιγμή που σταματάμε να είμαστε μαθητές, φοιτητές κλπ, πραγματοποιούμε τα δικά μας πρώτα βήματα στα επαγγελματικά, προσωπικά (δημιουργία οικογένειας) οι δυσκολίες κάθε χρόνο είναι εκεί. Άλλοτε πολλές, άλλοτε λίγες.
Άλλες χρονιές έχοντας περισσότερες στιγμές χαράς οι δυσκολίες που έχουμε όσο μεγάλες και να είναι φαίνονται μικρές...
Πέρασε και αυτή η χρονιά. 
Μια χρονιά που έκανα ένα μικρό βήμα ως προς τον στόχο  που είχα βάλει στην αρχή της χρονιάς για μια ήρεμη ζωή, με άτομα (λίγα μεν) που με εμπνέουν και μου δίνουν δύναμη. 
Μια χρονιά που έκανε την οικογένειά μου και εμένα πιο δυνατή και ενωμένη (παρά τα χιλιάδες καθημερινά προβλήματα). 
Μια χρονιά που έκανα ένα μικρό βήμα γιαυτό το blog. 
Μια χρονιά που βρήκα πόσα πολλά πράγματα μπορώ να κάνω  που είχα ξεχάσει ότι μπορώ. Και άλλα τόσα...
Θα πείτε δεν έχει να σκεφτείς κάτι άσχημο που αυτή η χρονιά σου έδωσε. 
Μα  όλα τα θετικά που πήρα αυτή την χρονιά είναι αποτέλεσμα μεγάλων δυσκολιών που μου έδωσε απλόχερα αυτή η χρονιά. 
Δυσκολίες που  μου έδωσαν την δύναμη, την ενέργεια για να κάνω πράγματα, να είμαι με ανθρώπους, που αλλιώς ούτε θα τα έκανα ή θα τους γνώριζα.
Πιστεύω ότι έτσι πρέπει να βλέπουμε κάθε χρονιά. 
Να βλέπουμε τα  θετικά που μας έδωσαν οι δυσκολίες κάθε χρονιάς και να προχωράμε στην επόμενη. Έτσι και αλλιώς τις περισσότερες φορές εμείς είμαστε η λύση σε όλες αυτές τις δυσκολίες, τι αποφάσεις, κινήσεις θα κάνουμε για να τις αντιμετωπίσουμε.
Λοιπόν αντίο περίεργο 2016 και καλώς να ορίσεις 2017.
Και μην ξεχνάτε για το 2017 ...
Καλή χρονιά σε όλους σας με υγεία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...