Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Εβδομάδα διλημμάτων.


Τέτοιες μέρες έχω πάντα δύο μεγάλα διλήμματα. 

NEW WEEK



Raey wool sweater, €555 / Closed white top, €205 / Shrimps wool sweater, €235 / Chinti and Parker striped top, €210 / Totême blue top, €185 / Loewe wool coat, €2.370 / McQ by Alexander McQueen puffer jacket, €870 / Woolrich coat, €725 / T By Alexander Wang coat, €775 / The Row short skirt, €1.555 / Theory wide-leg pants, €305 / Rag & bone cropped jeans, €250 / James Perse pull on pants, €195 / Christian Louboutin suede booties, €950 / Isabel Marant suede boots, €780 / Anya Hindmarch red shoes, €385 / Isabel Marant pointy toe flat, €400 / Black shoes / The Row leather handbag, €2.390 / Maison Margiela tote purse, €2.235 / Mulberry tote purse, €1.070 / Alexander McQueen tote purse, €500 / Chanel earrings, €430 / Pamela Love silver jewelry, €240 / Gold jewellery / Alexander McQueen cat-eye glasses, €580 / Maison Michel red hat, €495 / Tom ford glasses, €225 / Illesteva sunglasses, €190 / Ray-Ban ray ban glasses, €160 / Italian Job Bordeaux Grey / РАСКЛЕШЕННЫЕ ДЖИНСЫ - Просмотреть все-ДЖИНСЫ-ЖЕНЩИНЫ | ZARA Российская...


Τι δώρο να πάρω τους πολύ κοντινούς ανθρώπους μου  και τι θα περιλαμβάνει το μενού της μέρας που θα τους έχω τραπέζι. 
Πάντα πίστευα ότι για τα δώρα αυτών των ημερών, εκτός των παιδιών, δεν έχει σημασία το ποσό που θα ξοδέψεις. Το δώρο αυτό συμβολίζει πολλά και ξεχωριστά πράγματα. 
Για μένα είναι ένα τρόπος να ευχαριστήσω αυτό το άτομο που ήταν δίπλα μου όταν το χρειάστηκα αλλά και να του ευχηθώ να έχει μια καλότυχη χρονιά.   Γιαυτόν τον λόγο τα γούρια είναι για μένα τα κατάλληλα δώρα, μικρά  μεν αλλά  μεγάλης σημασίας δε.
Τώρα για το άλλο δίλημμα μου, τι θα περιλαμβάνει το μενού της ημέρας που θα έχω τραπέζι, έχω βρει τη λύση τα τελευταία χρόνια. 
Αποτελείται πάντα από φαγητά που τα κάνω για πρώτη φόρα. Αυτό το καινούργιο, το νέο  θέλω να το μοιράζομαι με αυτούς που αγαπώ. 
Δεν ξέρω αν συμφωνείται μαζί μου αλλά  οι μέρες αυτές όσο "μεγάλες" και αν φαντάζουν τόσο απλές, δημιουργικές και ήρεμες μπορούν να είναι. 
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...