Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Live simple!




"Live simple"... πόσες φορές έχουμε διαβάσει και έχουμε ακούσει τα τελευταία χρόνια αυτό το moto!
 
Είναι τελικά μεγάλη αλήθεια, που οι περισσότεροι προσπαθούμε να την υλοποιήσουμε μιας και τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι απλά!
  Οι προκλήσεις που δεχόμαστε είναι κι αυτές πολλές. Κάνοντας όμως μικρά βήματα προς την απλότητα μπορούμε ίσως κάποια στιγμή να ζήσουμε κατακτώντας την. 
Μια προσπάθεια είναι να φέρουμε την απλότητα στις εμφανίσεις μας των αποδράσεών ή διακοπών μας το καλοκαίρι. 
Ποτέ μου δεν κατάλαβα, (αν και εγώ έχω κάνει κατά το παρελθόν κάποια στυλιστικά ατοπήματα που ακόμα προσπαθώ να ξεχάσω) το "βαρύ" ντύσιμο ειδικά τα καλοκαιρινά βράδια.  
Το Σαββατοκύριακο οι περισσότεροί μας  προσπαθούμε να ξεφύγουμε, να χαλαρώσουμε, να διώξουμε, έστω και για λίγο,  το "στημμένο" ντύσιμο της δουλειάς. 
 Ναι! μπορείς να είσαι  κομψή, με το δικό σου προσωπικό στυλ, αλλά με "ανάλαφρα" κομμάτια. 
Δικά μου αγαπημένα: φλατ πέδιλα, flip flops, μακριά ή κοντά φορέματα, σορτσάκια συνδυασμένα με t-shirt ή αέρινα μπλουζάκια, clutches, ψάθινα καπέλα. Boho ή όχι η απλότητα τα καλοκαιρινά βράδια είναι δεδομένη από στυλιστική άποψη! 
Δικό μου μικρό μυστικό: τα λινά ή βαμβακερά πουκάμισα του συζύγου μου... είναι το αγαπημένο μου κομμάτι για τη παραλία! Ριχτό, αέρινο ή  με μια ζώνη δίνει μια ξεχωριστή εμφάνιση στη παραλία!
"Live simple" και καλό Σαββατοκύριακο! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...