Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Νέα εβδομάδα, νέοι προγραμματισμοί...


Πως περάσατε το Σαββατοκύριακό σας; Το δικό μου ξεκίνησε με τη  γιορτή του σχολείου του γιου μου...θυμίζοντας μου ότι το καλοκαίρι είναι κοντά! 
Μετά...ήρθε η βροχή...ο άστατος καιρός... Και τι καλύτερο από το να βρίσκεσαι με τους συγγενείς και φίλους...φαγητό, καφές!
Ένα Σαββατοκύριακο με αρκετό χρόνο για ξεκούραση, μιας που ακυρώθηκε μια μικρή απόδραση, αλλά και με αρκετό διάβασμα.
Μέσα σε αυτά που διάβασα βρήκα και κάτι ενδιαφέρον. "Τα οφέλη της προγραμματισμένης ώρας χαλάρωσης." Ναι, καλά διαβάζετε! 
Κάθε Κυριακή βράδυ κάνω την δική μου - οικογενειακή   "to-do list". Την βρίσκεις στο επιτραπέζιο ημερολόγιο του γραφείο μου, στο ημερολόγιο μου και φυσικά στο κινητό μου (υπενθύμιση αν τυχόν ξεχάσω κάτι). 
Τώρα μέσα σε αυτή την λίστα θα πρέπει να προγραμματίσουμε τον χρόνο που θα χαλαρώσουμε. Παρατηρήθηκε  ότι γινόμαστε πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί, πριν και μετά από μια προγραμματισμένη ώρα χαλάρωσης σε σχέση με τα σποραδικά διαλείμματα...
Σκεφτείτε αν έπρεπε να πάρετε ένα φάρμακο, δε θα το προγραμματίζατε; 
Έτσι λοιπόν βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα και την ώρα χαλάρωσης. 
Γιατί να μην έχουμε στο πρόγραμμα μας  ένα χρονικό διάστημα στο οποίο θα μπορούμε να χαλαρώσουμε ακούγοντας μουσική, διαβάζοντας ένα βιβλίο ή απλά να καθίσετε στο καναπέ και να μην κάνετε τίποτα; 
Σκέφτομαι πραγματικά να το δοκιμάσω...Καλή εβδομάδα λοιπόν και γιατί όχι βάλτε στη λίστα σας  και τη προγραμματισμένη ώρα χαλάρωσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...