Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

"Τι να φορέσω σήμερα;" το μυστικό μου....

Happy  new week
"Τι να φορέσω σήμερα"


Ανήκω στις γυναίκες που προετοιμάζει τα ρούχα της από το προηγούμενο βράδυ.
Μπορεί  το ξυπνητήρι μου να χτυπάει νωρίς (06:15 πμ), ο χρόνος μου όμως χάνεται στην προετοιμασία πρωινού, συνεννοήσεις για υλοποίηση-μοίρασμα υποχρεώσεων,  κυνηγητού για  να προλάβουμε το σχολικό...και η ώρα ήδη έχει περάσει!
Γιαυτό τον λόγο, έχοντας στα χέρια μου το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας, μπορώ, αποβραδίς,  να αποφασίσω ήρεμα τι να φορέσω,  ένα άνετο outfit για το "τρέξιμο" της επόμενης  ημέρας αλλά και ταυτόχρονα σικάτο (να ταιριάζει το ντύσιμο με την εργασία μου - ραντεβού-συναντήσεις). 
Υπάρχουν φορές που οι επιλογές  μου γίνονται μηχανικά...οι γνωστές "στολές" εργασίας. Όμως υπάρχουν και  φορές που απλώς δεν έχω τι να βάλω...
Μια γεμάτη ντουλάπα ρούχα και πάλι δεν έχουμε τι να βάλουμε; 
Πιάνω πάρα πολλές φορές τον εαυτό μου να χρησιμοποιεί το 1/3 αυτών που έχω στη ντουλάπα μου, γιατί την συγκεκριμένη περίοδο είναι τα αγαπημένα μου ρούχα, ή γιατί αισθάνομαι άνετα και όμορφα μέσα σ'αυτά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φτάνεις στο σημείο να "βαριέσαι"  τα ίδια και τα ίδια ρούχα και να θέλεις να εμπλουτίσεις την ντουλάπα σου...γιατί δεν έχει τι να βάλεις!!!!
Έτσι τον τελευταίο καιρό κάνω το εξής κόλπο. Με το πρώτο "δεν έχω τι να βάλω" ψάχνω στο βάθος των ραφιών την ντουλάπας μου ή στις κρεμάστρες που δεν είναι ορατές και ανακαλύπτω ρούχα! 
Η μεγάλη αλήθεια είναι ότι μόλις "ξεθάψεις"  τα ρούχα αυτά και τα συνδυάσεις με τα αγαπημένα σου κομμάτια απευθείας έχεις μια καινούργια γκαρνταρόμπα χωρίς να ξοδέψεις χρήματα! Λοιπόν πριν πεις την μαγική, άκρως γυναικεία, φράση "Τι να βάλω; δεν έχω τίποτα να φορέσω" ψάξε...
Ψάξε βαθιά στη ντουλάπα σου και άφησε τη φαντασία σου να συνδυάσεις ρούχα που είχε επίτηδες "ξεχάσεις" με  τα κομμάτια που αγαπάς και δημιούργησε μια νέα γκαρνταρόμπα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...