Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Δευτέρα σημαίνει ανασυγκρότηση.

     

   Ίωση...αυτή είναι η μόνη λέξη που κυριαρχεί στην καθημερινότητα
μου από την περασμένη Τετάρτη!  Παλεύω με τον βήχα, το συνάχι, τον πονόλαιμο -βραχνάδα, πυρετό - δέκατα.... Ο αγώνας, άνισος μιας και κάποιες υποχρεώσεις - δουλειές δεν γινόταν να ακυρωθούν και βρέθηκα αντιμέτωπη με τον "άρρωστο" εαυτό μου! Τρέξιμο, χαμόγελα, καλή διάθεση (στην πραγματικότητα ήθελα να είμαι περισσότερο χρόνο στο κρεβάτι μου) και στο βάθος...Σαββατοκύριακο!
     Ένα Σαββατοκύριακο παρέα με χαρτομάντιλα,  βιταμίνες, φάρμακα, χυμούς κλπ ξεκούραση, ταινίες και μαραθώνιο σειρών! Η αλήθεια είναι ότι είχα δίπλα μου τους καλύτερους γιατρούς...τα αγόρια μου που ανέλαβαν το "σπίτι" και την φροντίδα της μαμάς... το καλύτερο δώρο!
     Και κάπου εκεί η Δευτέρα. Μια νέα εβδομάδα,   η οποία συνεχίζει να έχει συνοδοιπόρους μαζί μου  τις βιταμίνες, τα χαρτομάντιλα αλλά οφείλω να ανασυγκροτηθώ και να αντιμετωπίσω ότι καλό ή όχι και τόσο καλό  που θα μου προσφέρει αυτή η εβδομάδα.  
Πραγματικά έτσι νομίζω ότι καλό να αντιμετωπίζουμε όχι μόνο την Δευτέρα αλλά την κάθε μέρα...να αφήνουμε τα μη καλώς γενόμενα που έγιναν  και  προχωράμε!
     
       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετάβαση....

pixabay Πέρασαν  4 1/2 χρόνια  (περίπου) από την ημέρα που ανέβασα το πρώτο post  στο  momwithsneakers.  Σε μια περίεργη περίοδο της ...